تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند‌هایی ساده برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی+ تصاویر

 به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  برای نونوار کردن بوت های کهنه ، لازم نیست زیاد خرج کنید، با چند سنگ یا گیره‌ی تزیینی، تور، دگمه یا حتی تکه‌های بریده شده‌ی چرم طبیعی یا مصنوعی، پودر اکلیل و یا اسپری رنگ و ... می‌توان تغییراتی کوچک اما زیبا در بوت‌ها ایجاد کرد.  ترفند‌هایی ساده برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی+ تصاویر

فصل سرما فرا رسیده و بازار خرید و فروش بوت‌ها با قیمت‌های گوناگون، داغ داغ است. اگر یک بوت قدیمی دارید که از مدل آن خسته شده‌اید و یا به نظر شما، کهنه به نظر می‌رسد، شاید بتوانید با ایده‌هایی ساده، آن را نونوار کرده و سرمای پیش رو را با همان بوت‌های قدیمی، به سر برسانید. برای این کار، لازم نیست زیاد خرج کنید، با چند سنگ یا گیره‌ی تزیینی، تور، دگمه یا حتی تکه‌های بریده شده‌ی چرم طبیعی یا مصنوعی، پودر اکلیل و یا اسپری رنگ و ... می‌توان تغییراتی کوچک اما زیبا در بوت‌ها ایجاد کرد. از آنجا که تصاویر، گویاست، بدون هیچ توضیح اضافه، شما را به دیدن ایده‌های گوناگون برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی، دعوت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟

منبع: تابناک باتو

انتهای پیام/

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند‌هایی ساده برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..