تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۰۰ حلقه لاستیک حواله‌ای در ناوگان باری شهرستان گناباد توزیع شد

۹۰۰ حلقه لاستیک حواله‌ای در ناوگان باری شهرستان گناباد توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یونس ارشادی سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد گفت: در شهرستان گناباد بیش از ۱۰۳۰ دستگاه خودرو سنگین در سامانه کارت هوشمند حمل ونقل در شهرستان گناباد فعال هستند که تا این لحظه بیش از ۹۰۰ حلقه لاستیک حواله‌ای بین رانندگان دارای عملکرد برون شهری توزیع شد.


وی افزود: با توجه به افزایش قیمت و کمیاب شدن لاستیک که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل ونقل کشور شده بود، خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت توزیع لاستیک با ارز دولتی و بدون واسطه به صنوف ذی ربط واگذار شد.


سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد  گفت:  هم اکنون با توجه به راه اندازی سامانه الکترونیکی توزیع لاستیک، رانندگان عزیز می‌توانند با مراجعه به انجمن صنفی رانندگان شهرستان و تکمیل فرم مربوطه به همراه برگ سبز خودرو جهت تایید عملکرد به اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد جهت ثبت نام لاستیک اقدام کنند.


ارشادی خاطرنشان کرد: رانندگانی که لاستیک حواله‌ای دریافت کرده اند به هیچ وجه حق فروش لاستیک را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: این روند تا هنگام تعادل قیمت لاستیک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//ا.س

توزیع   لاستیک حواله‌ای در ناوگان باری شهرستان گناباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۰۰ حلقه لاستیک حواله‌ای در ناوگان باری شهرستان گناباد توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..