تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرایی شدن پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار _ اینچه برون به زودی در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛سید مناف هاشمی استاندار گلستان گفت:برقی ‌سازی راه ‌آهن گرمسار ــ اینچه ‌برون یکی از پروژه‌های مهم و زیربنایی است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود:در اجرای این پروژه استفاده از پیمانکاران و نیروهای بومی در اولویت قرار دارد.

سید مناف هاشمی ظهر امروز در دیدار با پیمانکار روسی پروژه برقی‌ سازی راه‌آهن گرمسار ــ اینچه‌ برون گفت: در این پروژه برقی ‌سازی از ایستگاه راه ‌آهن اینچه ‌برون تا گرگان و از گرگان تا ایستگاه راه‌ آهن گلوگاه ، که از نظر خط ریلی زیر نظر گلستان است، انجام می‌شود.

وی ادامه داد:15  درصد از بودجه این پروژه در هیئت دولت به‌ تصویب رسیده است، و وزارت راه و شهرسازی متعهد شده است تا به مسائل و مشکلات این پروژه رسیدگی کرده و بودجه ابلاغی آن به طور کامل اختصاص یابد.

هاشمی گفت:قرار است برای افزایش ایمنی بیشتر، سیستم سیگنال ‌دهی و علائمی کردن مسیر در همین پروژه اجرایی شود.

استاندار گلستان گفت:گلستان نزدیک ‌ترین استان به ترکمنستان و کشورهای حوزه cis است، به همین منظور پیمانکاران روسی جهت تسهیل و نزدیکی به پروژه، می‌توانند بخش عمده‌ای از امکانات و تجهیزات زیرساختی خود را در این استان مستقر کنند.

در این دیدار نماینده شرکت RZDI روسیه نیز افزود: این پروژه در سال 10میلیون تن ظرفیت باری ایجاد کرده و سرعت قطارهای باری نیز افزایش پیدا می‌کند.

شرکت راه‌آهن بین‌المللی روسیه RZDI از سوی دولت روسیه به‌عنوان پیمانکار اصلی قرارداد به راه‌آهن ایران معرفی شده و این طرح شامل بسته‌ های کاری برقی‌ سازی مسیر تأمین لکوموتیوهای برقی، ساخت و تجهیز دپوهای تعمیراتی لکوموتیو است .

همچنین اصلاح مسیر سازه‌های فنی و توسعه خطوط ایستگاه‌ها، ارتقای سیستم علائم و ارتباطات و تأمین ماشین‌آلات نگهداری شبکه برق است.

انتهای پیام/ح

پروژه راه آهن گرمسار  به اینچه برون به زودی در مرحله اجرا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرایی شدن پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار _ اینچه برون به زودی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..