تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار به کشاورزان و دامداران پایاب سد سیازاخ

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم مردم شهرستان دیواندره می‌رساند با توجه به بارندگی‌های اخیر و افزایش حجم آب سد سیازاخ و همچنین ضرورت خروج دریچه تونل انحراف، در نظر دارد روز چهارشنبه ۲۳ آبان از ساعت ۱۲ نسبت به خروج دریچه بند اقدام کند.

با این اقدام آب پشت سد به صورت سیل آسا و با سرعت بسیار بالا و چند برابر حجم فعلی از سد خارج و به طرف پایاب رهاسازی می‌شود و تمام عرض رودخانه را در برمی گیرد.

از اهالی محترم روستا‌های پایاب، باغداران کشاورزان ودامداران خواسته می‌شود از حضور در اراضی و رودخانه سد امتناع و از تردد و توقف و اسکان در مسیر به طور جدی خودداری نمایند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

رهاسازی آب پشت سد سیازاخ در دیواندره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار به کشاورزان و دامداران پایاب سد سیازاخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..