تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهانه ۵ میلیون تومان برای هر بیمار دیالیزی هزینه می شود/ افتتاح دفتر انجمن جهانی پزشکان صلح و دوستی در زنجان

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1397/08/22 شناسه خبر: 1427877

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: ماهانه ۵ میلیون تومان برای هر بیمار دیالیزی هزینه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،محمدرضا طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تفاهم نامه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان و کمیته امداد برای همکاری در زمینه پایش و شناسایی بیماران کلیوی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش نیز تفاهم نامه هایی با مراکز دانشگاهی از جمله دانشگاه زنجان منعقد شده است که فعالیت های لازم برای کارهای فرهنگی انجام شود،ادامه داد:با کانون قلمچی نیز تفاهم نامه منعقد شده است تا فرزندان بیماران کلیوی به صورت رایگان آموزش اخذ کنند.

این مسئول با اشاره به تفاهم نامه این انجمن با زبانسرای ایران زمین برای اخذ آموزش زبان به صورت رایگان،خاطرنشان کرد: اعضای انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به فعالیت انجمن کلیوی زنجان در زمینه ورزش،یادآور شد: در ۱۴ رشته ورزشی از جمله شنا،تنیس،فوتبال،دارت و شطرنج بیماران فعالیت می کنند.

طهماسبی با اشاره به فعالیت های ورزشی این انجمن طی چهار سال گذشته، از کسب رتبه های اول و دوم در ۲۶ آیتم هئیت ورزشی خبرداد و گفت: در حال حاضر 300 ورزشکار فعال داریم که ۷۰ نفر از ورزشکاران در سطح کشور به رقابت پرداخته و عناوینی را کسب کرده اند.

این مسئول ادامه داد: برای نخستین بار به همت انجمن دفتر انجمن جهانی پزشکان صلح و دوستی افتتاح شود که گام های مطلوبی در حوزه های بین المللی برداشته می شود.

وی هزینه هر جلسه دیالیز را در حال حاضر۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: ماهانه ۵ میلیون تومان برای هر بیمار دیالیزی هزینه می شود.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به پذیرش بیمه سلامت برای رفاه حال بیماران در مراکز دیالیز،افزود: تلاش شده است تا بیماران تنها دغدغه بیماری خود را داشته باشند.

طهماسبی صفر تا صد ساخت و سازهای این انجمن را توسط خیران عنوان کرد و گفت: این ساخت و سازها برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار انجمن کلیوی از سال ۵۹،خاطرنشان کرد: در حال حاضر این انجمن،۲۰۰ شعبه در کشور دارد.

باباخانی نیز در ادامه این جلسه اظهارداشت: ۴۶۰ بیمار کلیوی در استان دیالیز می شوند.

وی با بیان اینکه 751 نفر در استان پیوند کلیه شده اند، افزود: 362 بیمار مراقبتی نیز از خدمات این انجمن استفاده می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنجان در زمینه پبشگیری موفق عمل کرده است و ۵۳ درصد مردان ورود به دیالیز دارند.

وی دیابت را بیشترین عامل بیماری کلیه در شهر عنوان کرد و گفت:  فشارخون نیز در روستاها علت نارسایی کلیه است.

این مسئول با اشاره به افزایش قیمت داروهای پیوند کلیه،گفت: تنها یک رقم از این دارو از ۹۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهانه ۵ میلیون تومان برای هر بیمار دیالیزی هزینه می شود/ افتتاح دفتر انجمن جهانی پزشکان صلح و دوستی در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..