تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف ارتفاعات لاریجان را سفیدپوش کرد

ساعت: 20:20 منتشر شده در مورخ: 1397/08/22 شناسه خبر: 1427993

بخشدار لاریجان با بیان اینکه بارش برف از امام‌زاده هاشم تا آب اسک را سفیدپوش کرد، گفت: مشکل سوخت در لاریجان وجود ندارد و تمامی نیروهای پلیس راه، امداد و راهداری در حالت آماده باش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا مقدم در گفت‌وگویی با بیان اینکه بارش برف در لاریجان از ساعت 8 شب روز گذشته شروع شد، اظهار کرد: بارش برف از امام‌زاده هاشم تا آب اسک را سفیدپوش کرد.


وی با اشاره به اینکه اداره راهداری لاریجان مرتبا در حال پاک‌سازی جاده است، گفت: هم اکنون نیز از امام‌زاده هاشم تا پلور و آب اسک در حال بارش برف است.


بخشدار لاریجان در ادامه یادآور شد: مسیرهای روستایی به صورت روزانه بازدید می‌شود تا در مسیر تردد مردم مشکلی به وجود نیاید.


این مسئول با بیان اینکه مشکل سوخت در لاریجان وجود ندارد، افزود: تمامی نیروهای پلیس راه، امداد و راهداری در حالت آماده‌باش هستند.


مقدم با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی وضعیت هوا تا 2 روز آینده به همین صورت است، تصریح کرد: جاده‌های لاریجان در حال پاکسازی هستند و تردد در جریان است.


وی در پایان از مسافران خواست تا سرعت مجاز را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: جاده لغزنده است و از افرادی که در این محور تردد می‌کنند خواستاریم سرعت مجاز را رعایت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف ارتفاعات لاریجان را سفیدپوش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..