تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید دست بردار سرمربی تاتنهام نیست!

۷۹۶۵۱۶

۱۶۸۱ بازدید

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام همچنان گزینه اول مدیران رئال مادرید محسوب می شود.

ورزش سه: اگرچه شروع بسیار خوب سانتیاگو سولاری و کسب 4 پیروزی پیاپی باعث شده اخبار همگی حول محور ماندن او روی نیمکت رئال مادرید تا پایان فصل باشند، اما دیلی میل مدعی شد کهکشانی ها همچنان مائوریتسیو پوچتینو را به عنوان گزینه فصل بعد خود در نظر دارند.

رئال مادرید دست بردار سرمربی تاتنهام نیست!

رئال مادرید هم بعد از جدایی زین الدین زیدان و هم بعد از اخراج خولن لوپتگی برای مذاکره با سرمربی تاتنهام اقدام کرد اما هر 2 بار پاسخ مائوریتسیو پوچتینو منفی بود و قرار است دور جدید مذاکرات در تابستان بعدی انجام شود و این بار آنها جدی تر از همیشه به دنبال پوچتینو خواهند رفت.

البته اگر سانتیاگو سولاری قادر به کسب نتایج خوبی باشد، آنگاه مدیریت رئال مادرید کار آسانی برای اخراج او و استخدام مائوریتسیو پوچتینو ندارد اما اگر او نتواند در پایان فصل رضایت فلورنتینو پرز را جذب کند، آنگاه استخدام سرمربی آرژانتینی تاتنهام تبدیل به اولویت اول برنابئو خواهد شد.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و سابق چلسی نیز که امروز اعلام کرد تا پایان فصل قصد مربیگری ندارد، گزینه دوم رئال مادرید در تابستان سال 2019 است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید دست بردار سرمربی تاتنهام نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..