تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

آغاز آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دلیل برقراری نظم برای مهمانان از جمله اصحاب رسانه، مسئولان فرهنگی کشور، اهالی سینما، تلویزیون، هنرمندان و و دیگر مدعوان با تاخیر یک ساعته آغاز شد. 

ترافیک شدید اطراف برج میلاد نیز سبب شد برخی مهمانان نتوانند به موقع در مراسم حاضر شوند.

 سید صادق موسوی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در آغاز مراسم اظهار کرد: از خدا تشکر می کنم که توفیق خدمتگذاری به‌من داده شد.

وی افزود:به رسم ادب و سپاس از حضار روی استیج آمدم چرا که آمار و ارقام و توضیحات جشنواره را همه می دانند و به همین دلیل سعی می کنم توضیحاتم را مختصر کنم. از مهمانان خارجی و فیلم سازان خارجی تقدیر و تشکر می کنم. از جوانان مستعد که امسال هزار و هشتصد بار در جشنواره های گوناگون نام ایران را آوردند ،سپاسگزارم.

او در ادامه ضمن تشکر از اهالی سینما، اهالی رسانه، هیئت داوران گفت: جشنواره فیلم کوتاه مهمترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه است. این ادعای من قابل بررسی است و ایران مفتخر است که دارای صنعت سینمایی است.

وی در پایان گفت: احتمالا این آخرین جشنواره ای است که آقای حیدریان به عنوان رئیس سازمان سینمایی در آن حضور دارند. از ایشان تشکر می کنم که من را با اینکه نمی شناختند پذیرفتند. من در این دو سال بسیار از ایشان تجربه کسب کردم و بابت این همکاری خوشحال هستم.

موسوی گفت:نمی دانم به اعتبار آقای عیوبی بود یا نه ولی بنده را تحمل کردند و نسبت به ایده هایم هر چند که شاید موافقش نبودند، پذیرفتند و صبوری کردند.

حیدریان:دریافت بیش از ۲هزار جایزه در جشنواره های بین المللی آماری فوق العاده است

حیدریان رئیس سازمان سینمایی در ادامه مراسم ضمن تشکر از موسویان برای ابراز احساساتش گفت: بدون فعالیت هنرمندان عرصه تصویر باید نگران حیات ایران بود. من اواخر دهه ۵۰ نخستین تجربه خودم را در حوزه فیلم کوتاه کسب کردم.

وی افزود:بدون شما نمی توان ایران را دید. آقای وزیر دیروز به من گفتند از بودن در کنار این هنرمندان خرسند است و دریافت بیش از ۲هزار جایزه را در جشنواره های بین المللی آماری فوق العاده دانستند.

آغاز آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

 

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..