تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کمال دهقانی به قصد سعودی‌ها برای ترور سردار سلیمانی

کمال دهقانی فیروزآبادی در واکنش به گزارش نیویورک تایمز در مورد قصد سعودی‌ها برای ترور سردار قاسم سلیمانی، گفت: دولت تروریست پرور اسرائیل در رتبه نخست چنین برنامه‌ریزی‌هایی قرار دارد، اسرائیل اشغالگر در منطقه خاورمیانه سرزمین‌های مسلمانان را در طول سالیان اشغال کرده و از طریق قدرت‌هایی چون امریکا و انگلیس سعی کرده به تجاوزات آشکار خود رسمیت بخشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این قدرت‌ها بسیاری از کشورهای منطقه را نیز به سازش با خود کشانده و عهدنامه‌هایی چون کمپ دیوید با آنها امضا کردند، برخی از کشورها هم که نتوانستند به سازش با خود بکشانند وابسته خود کردند لذا دولت‌های عربستان و امارات آلت دست آمریکا و اسرائیل شدند. این کشورها در خفا با اسرائیل همراهی می‌کنند، از هیمن رو این دولت‌ها جایگاهی برای دفاع از حقوق مردم ندارند کما اینکه هیچ گاه از جانب مردم سخن نمی‌گویند زیرا وابسته به اسرائیل و آمریکا هستند.

اهم سخنان کمال دهقانی فیروزآبادی بدین شرح است:

این کشورها از هر ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند زیرا ایران از حقوق ملت فلسطین و استقلال خود دفاع می‌کند، این کشورها به راحتی نمی‌توانند جنگ علیه ایران تحمیل کنند اما از طریق پشتیبانی گروه‌های تروریستی داخل و خارج سعی می‌کنند به ایران ضربه بزنند. همانگونه که سعودی‌ها در مقابله با حزب الله بر می‌آید یا به مقابله با حماس می‌پردازد.

*عربستان سعودی زمانی که محور مقاومت برای مقابله با حکومت اسرائیل تشکیل شد، داعش را بسیج کرد تا در سوریه بحران ایجاد کند و حکومت مردمی و قانوین سوریه سرنگون کند تا در جهت منافع آمریکا و اسرائیل خدمت کرده باشند. سعودی‌ها همچنین آلت دست آمریکایی‌ها شدند و از گروهک خائن منافق در ایران حمایت کردند و به جمهوری اسلامی ایران ضربه زدند.

*محمد بن سلمان صراحتا از کشیده شدن جنگ به مرزهای ایران صحبت می‌کند و به تروریست‌ها کمک مالی می‌کند تا عملیات کوری را در ایران انجام دهند، نمونه آن اتفاقی بود که در مجلس شورای اسلامی یا در رژه اهواز رخ داد. پشت پرده همه این جنایت‌ها همان چیزی است که جنایت اخیر خاشقجی را رقم زد.

*در رأس القاعده هم یک سعودی قرار گرفته بود. جنایاتی که سعودی‌ها به صورت پنهان می‌کنند اگر آشکار شود تنها برای آل سعود رسوایی به جا می‌ماند. آمریکایی‌ها به تازگی متوجه شدند که با چه جنایتکارهایی روبه رو هستند هرچند به نظر می‌رسد پشت پرده همه این جنایت‌ها آمریکایی‌ها نقش موثر داشتند.

*آمریکایی‌ها از سادگی، خامی و ضعف بینش و نداشتن استراتژی حکومت سعودی و امارات سوء استفاده می‌کنند و اقدامات خود را انجام می‌دهند اما بعد از ولیعهد شدن محمد بن سلمان سیاست سعودی‌ها آشکار و شفاف شده است. سعودی‌ها بعد از دخالت در یمن جنایت خود را عملی و روشن کردند.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کمال دهقانی به قصد سعودی‌ها برای ترور سردار سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..