تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش شرکت تویوتا به امدادگر آتش سوزی اخیر کالیفرنیا +عکس

پاداش شرکت تویوتا به امدادگر آتش سوزی اخیر کالیفرنیا+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش سوزی موسوم به "مندوسینو کمپلکس" تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار هکتار، نزدیک به اندازه مساحت کل لس آنجلس را سوزانده است. تاکنون کمتر از یک سوم این آتش سوزی مهار شده و ماموران آتش نشانی هم اکنون مشغول مقابله با ۱۸ آتش سوزی عمده در سراسر این ایالت در میان بادهای شدید و رطوبت کم هوا هستند.

مقام ها برای مهار آتش تا اواسط اوت برنامه ریزی کرده بودند اما اکنون می گویند که تا اوایل سپتامبر طول خواهد کشید. در همین راستا بسیاری از مردم به صورت خودجوش وارد عمل شدند و به همنوعان خود برای نجات از این مخمصه کمک کردند.
در آتش سوزی اخیر یک فرد با اتومبیل خود که مدلی از شرکت تویوتا بود به یاری مردم شتافت. این کمک رسانی با از بین رفتن اتومبیل وی همراه بود و در پست اینستاگرامی از اتفاقی که برای خود و وسیله نقلیه اش پیش آمده مطلبی منتشر کرد.

شرکت تویوتا نیز کار بزرگ این مرد را نادیده نگرفت و وعده هدیه دادن یک اتومبیل نو از همان مدل را داد.

تویوتا نوشت:

" خاضعانه برای ریسکی که انجام دادی و جان بسیاری از افراد را با رساندن آنها به مکان امن نجات دادی ازت ممنونیم.نگران اتومبیلت نیز نباش ما با احترام یک جدیدش را بهت هدیه می‌دهیم."

بیشتر بخوانید: هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر 

پاداش شرکت تویوتا به امدادگر آتش سوزی اخیر کالیفرنیا+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش شرکت تویوتا به امدادگر آتش سوزی اخیر کالیفرنیا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..