تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی گلزارهای شهدای تک‌مزار مازندران تا پایان امسال

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1397/08/22 شناسه خبر: 1427750

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: کار سامان‌دهی گلزار‌های شهدای تک‌مزاری تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این استان از لحاظ پراکندگی و تعدد گلزار در کشور بالاتری رتبه را دارا است، گفت: تعداد یک‌هزار و 604گلزار شهدا در مازندران وجود دارد که 10 هزار و 257 مزار شهید در آن واقع شد.

وی با بیان اینکه 446 شهید تک‌مزاری در استان وجود دارد، افزود: تاکنون تعداد 340 گلزار شهدای تک مزاری در استان سامان‌دهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال 97 تا به امروز 30گلزار تک‌ مزاری سامان‌دهی شده و 76 گلزار در دست سامان‌دهی است.

این مسؤول افزود: تا پایان سال جاری 76 گلزار یک مزاری سامان‌دهی خواهد شد و کار سامان‌دهی 446 گلزارهای تک مزاری در این استان به اتمام خواهد رسید.

مظلومی با اشاره به اینکه سامان‌دهی گلزارهای دو مزاری استان در سال 98 از دیگر برنامه‌های کارگروه گلزارها محسوب می‌شود، اظهار کرد:تعداد 303 گلزار دو مزاری در این استان وجود دارد که تاکنون 74 گلزار خاتمه یافته است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی 229 گلزار دو مزاری در دستور کار کارگروه گلزارهای شهدا در سال 98 است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران درباره سامان‌دهی گلزارهای چند مزاری گفت: کار سامان‌دهی تعداد 67 گلزار نیمه کاره و چند مزاری استان در دستور کار سال98 قرار می‌گیرد.

مظلومی با بیان اینکه رایزنی با دستگاه‌ها برای سامان‌دهی گلزار شهدا با جدیت صورت می‌گیرد، گفت:در تلاش هستیم تا با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذیربط ، سامان‌دهی گلزارهای روستایی و شهری را آغاز کنیم.

وی با تشکر از تلاش‌های چشمگیر دستگاه‌ها و بسیج سازندگی، ادامه داد: سامان‌دهی گلزارهای شهدا کار ماندگار و مقدسی است و مشارکت دستگاه‌ها در این امر معنوی باید پُررنگ باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان گفت: تاکنون 52 درصد از مزار شهدای گرانقدر استان مازندران سامان‌دهی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی گلزارهای شهدای تک‌مزار مازندران تا پایان امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..