تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط ملتهب اقتصادی تا دو ماه آینده فروکش می‌کند / بخش خصوصی میدان‌دار اقتصاد ‌باشد‌

شرایط ملتهب اقتصادی تا دو ماه آینده فروکش می‌کند / بخش خصوصی میدان‌دار اقتصاد ‌باشد‌به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،   اسحاق جهانگیری  معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در بخش پایانی سفر دو روزه خود به استان خوزستان با حضور در کارخانه نوین چوب، ضمن افتتاح این واحد صنعتی از خط تولید آن بازدید کرد و با توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت تولید و جزئیات فنی این واحد تولیدی مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در آیین افتتاح این کارخانه و مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی استان خوزستان با تأکید بر این که باید برای فرزندان کشور فرصت‌های شغلی فراهم کنیم گفت: باید در جهت اشتغالزایی تلاش کنیم تا جوانان دغدغه شغل نداشته باشند.

‌جهانگیری با اشاره به انتظارات مردم از بخش صنعت کشور برای تأمین نیازهای داخلی با کیفیت و قیمت مناسب و نیز حضور در بازارهای بین المللی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور تصریح کرد: مردم از بخش صنعت انتظار دارند ضمن صیانت از اشتغال موجود، فرصت های شغلی جدیدی برای فرزندان کشور ایجاد کنند اما از طرف دیگر بخش صنعت در معرض فشار دشمنان است که باید در مقابل این فشارها نیز ایستادگی کنند.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر این که ظرفیت ها و فرصت های بی‌شماری همچون بخش خصوصی قوی، منابع طبیعی فراوان، دشت های حاصلخیز و منابع نفت و گاز فراوان در کشور برای توسعه وجود دارد، اظهار داشت: مهمتر از همه این ظرفیت ها نیروی انسانی تحصیلکرده جوان و پرانرژی است که قادر است در کشور تحول ایجاد کند.

‌جهانگیری با اشاره به این که ایران از هر جهت دارای شرایط استثنایی و ظرفیت‌های منحصر به فرد است تصریح کرد: ما با اتکا به این فرصت ها و با تأسی از اقتصاد مقاومتی قادر‌یم بر مشکلات کشور غلبه کرده و سختی ها را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که دیدن تولیدگرانی که با روحیه و انگیزه بالا به دنبال توسعه و اشتغالزایی در کشور هستند مایه سربلندی و خشنودی مسئولان می شود گفت: با اتکاء به این ظرفیت بخش خصوصی می توان کارهای بسیار بزرگ انجام داد‌ و وظیفه دولت و نهادهای مدنی نظیر اتاق بازرگانی نظام بانکی کشور این است که مشکلات پیش روی بخش خصوصی را برطرف کنند.

‌جهانگیری ضمن این که از صاحب نظران خواست تا برای تأمین منابع ریالی بخش خصوصی راهکارهای قابل اجرا ارائه کنند، گفت: خدا شاهد است وقتی فرزندان جوان اعم از دختر و پسر را در این کارخانه مشغول دیدم آرزو کردم که روزی برسد که همه جوانان کشور شغلی آبرومند داشته باشند.

وی افزود: این کار شدنی است زیرا ایران از ظرفیت ها و شرایط منحصر به فردی برخوردار است که قابل قیاس با هیچ یک از کشورهای همسایه نیست.

معاون اول رئیس جمهور افزود: قانون اساسی، سیاست های اصل 44 و سیاست دولت، حمایت از بخش خصوصی است و ما تأکید داریم که بخش خصوصی میدان دار اقتصاد کشور باشد. دیگر روزگاری که با حضور مقامات دولتی چند کارخانه دولتی افتتاح شود سپری شده‌ و امروز و فردا متعلق به بخش خصوصی است.

‌جهانگیری  افزود: حتماً با حضور وزیر جوان و پرانگیزه صمت، مشکلات بخش خصوصی را برطرف خواهیم کرد و امیدوارم با فروکش کردن شرایط ملتهب اقتصادی در یکی دو ماه آینده بتوانیم مشکلات آنها را بیش از پیش برطرف کنیم.

انتهای پیام/س

سفر جهانگیری به خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط ملتهب اقتصادی تا دو ماه آینده فروکش می‌کند / بخش خصوصی میدان‌دار اقتصاد ‌باشد‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..