تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروهای رادیواکتیو تحریم هستند

انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ضمن محکوم کردن تحریم داروهای رادیو اکتیو در بیانیه‌ای مطرح کرد؛

 براساس بیانیه انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران، تنها شرکت تامین کننده داروهای رادیواکتیو در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفت که این تحریم، ادامه فعالیت 180 مرکز پزشکی هسته ای کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام غیر انسانی منجر به توقف فعالیت های تشخیصی و درمانی وابسته به داروهای رادیواکتیو خواهد شد که شامل بیش از 180 مرکز پزشکی هسته‌ای کشور است و سالیانه به بیش از یک میلیون بیمار خدمات سلامت ارائه می‌دهند، درحالی که در سرفصل بیانیه تحریم ها بر مستثنی بودن اقلام دارویی و کشاورزی تاکید شده است. بی شک تحریم داروهای رادیواکتیو آسیب جبران ناپذیری به سلامت بیماران وارد می کند که با اصول انسانی و حقوق بشر در تناقض آشکار است.

انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران در این بیانیه، ضمن محکوم کردن این عمل غیر انسانی از مجامع بین المللی و نهادهای مدعی حقوق بشر خواسته است نسبت به رفع تحریم داروهای رادیو اکیتو اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروهای رادیواکتیو تحریم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..