تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی استارتاپ بیدک: ساخت فروشگاه اینترنتی

بیدک یک راهکار کلی برای فروش در اینترنت است. مجموعه‌ای از ابزارها، کانال‌های فروش و راهکارهای ارسال پرداخت و بازاریابی که در اختیار فروشگاه قرار می‌گیرند.

پلتفرم بیدک، بستری ابری است که قابلیت ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی بدون نیاز دانش فنی را برای افرادی که محصولی برای فروش دارند فراهم می‌کند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند هم‌زمان محصول خود را در کانال‌های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام فروخته و از طریق بیدک مدیریت کنند. با این حساب تمرکز اصلی هر فرد بر روی بازاریابی و فروش خواهد بود. امکان اتصال درگاه پرداخت آنلاین، قابلیت اضافه و مدیریت کردن بی‌نهایت کالا و سفارش، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بی‌نهایت، امکان دریافت و اضافه کردن دامنه اختصاصی، ساخت فروشگاه بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو و ... از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی فروشگاه ساز بیدک است.

آیا شما از بیدک استفاده کرده‌اید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی استارتاپ بیدک: ساخت فروشگاه اینترنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..