تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عسگری: عملکرد ملی پوشان را در لیگ برتر ارزیابی کردم

عسگری: عملکرد ملی پوشان را در لیگ برتر ارزیابی کردمفریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هر هفته برای تماشای لیگ برتر تکواندو به سالن مسابقات می‌روم تا ملی پوشانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند را از نظر حرکات تکنیکی و تاکتیکی بررسی کنم که تا چه حد توانستند تمرینات اردو را در مسابقات اجرایی کنند و به شرایط مطلوب برسند و لیگ فرصتی است که بازخورد ملی پوشان در مبارزات را ارزیابی کنم و در صورتی که نیاز به تغییر باشد در زمانی که داریم این تغییرات را اعمال کنیم و نقاط ضعفی که وجود دارد را برطرف سازیم.

او ادامه داد: لیگ خیلی خوبی داریم و قدرت‌های تکواندو در تمام تیم‌ها پخش هستند و همین امر باعث شده است تا قهرمان نیم فصل در هفته پایانی رقابت‌ها مشخص شود و این نشان می‌دهد که تا چه اندازه در تکواندو استعداد داریم که تیم برنده یا بازنده از قبل مشخص نیست و همین موضوع حساسیت رقابت‌ها را بیشتر می‌کند.

عسگری افزود: در سال های گذشته ملی پوشان در رقابت‌های لیگ برتر حضور نداشتند و این فرصت برای ارزیابی آن‌ها پیش از رقابت‌های مهم وجود نداشت، اما اکنون می‌توانیم با بررسی عملکرد ورزشکاران اشکالات آنها را برطرف و در صورتی که نیاز باشد تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی مردان تصریح کرد: در کنار ملی پوشان، تکواندوکاران جوان که استعداد دارند می‌توانند با انگیزه بیشتر تلاش کنند و مورد محک و ارزیابی قرار بگیرند و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

او در مورد دور برگشت لیگ برتر گفت: دور برگشت از حساسیت بیشتری برخوردار است و این احتمال وجود دارد تیمی که در نیم فصل قهرمان شده است نتواند این عنوان را در پایان فصل تکرار کند چرا که تیم های از یکدیگر شناخت بهتری پیدا کردند و با تجربه دور رفت به مصاف یکدیگر می‌روند.

عسگری در مورد وضعیت تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز و هدف ما رو مرحله فینال گرندپری است تا بتوانیم در این مسابقات که ۱۶ نفر برتر هر وزن حضور دارند نتایج خوبی را کسب کنیم.

او ادامه داد: پس از این رقابت‌ها برای قهرمانی جهان که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود آماده خواهیم شد تا عنوان قهرمانی جهان را از آن تیم تکواندو ایران کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در حال حاضر ۴ ملی پوش ما در اردو حضور دارند و سجاد مردانی به دلیل اینکه در گرندپری منچستر مصدوم بود و آرمین هادی پور نیز به دلیل حضور دررقابت های گرنداسلم با یک هفته تاخیر به تمرین رسیدند  اما شرایط در حال حاضر مناسب است و امیدوارم که با دست پر از مسابقات برگردیم.

بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره لیگ برتر تکواندو مردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عسگری: عملکرد ملی پوشان را در لیگ برتر ارزیابی کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..