تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی کیش استقلالی‌ها در نیم فصل منتفی است

۷۹۶۴۵۵

۶۵۰ بازدید

کادر فنی تیم استقلال تصمیم داشتند تیم را در تعطیلات نیم فصل به اردوی کیش بفرستند اما ظاهرا این موضوع فعلا مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است.

خبرگزاری فارس: یکی از نکات مد نظر شفر در جلسه چند روز پیش با سرپرست استقلال برگزاری اردوی نیم فصل در جزیره کیش بود که قرار شد مسئولان باشگاه شرایطش را فراهم کنند اما ظاهرا فعلا این موضوع مورد موافقت قرار نگرفته است.

استقلالی‌ها که فصل پیش در تعطیلات بین نیم فصل راهی کیش شده و شرایط خوبی در نیم فصل دوم پیدا کردند قطعا در فرصت تعطیلات نیم فصل باید برنامه تمرینی فشرده داشته باشند اما باشگاه هنوز موافقت خود را در این باره اعلام نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی کیش استقلالی‌ها در نیم فصل منتفی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..