تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اول مهر تا ۲۱ آبان؛ جان باختن ۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

جان باختن ۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربنبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به سرد شدن هوا در اکثر مناطق کشور گفت: علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شامل سردرد، تهوع، سرگیجه، سرفه، عدم تعادل و کاهش سطح هوشیاری است.

وی از مردم خواست که از نصب آبگرمکن و بخاری گازی در اتاقی که در آن هوا جریان ندارد، خودداری و قبل از نصب آبگرمکن و بخاری حتما مسیر دودکش را بررسی کرده و از ایجاد پیچ‌و‌خم های زیاد در نصب دودکش پرهیز کنند.

کولیوند با بیان اینکه سرد بودن لوله بخاری علامت کارکرد ناصحیح بخاری است، افزود: در صورتی که شعله آبگرمکن و بخاری، آبی رنگ نباشد، باید آن را جدی گرفت و مردم به محض مشاهده فردی که دچار گازگرفتگی شده، باید پنجره ها را باز کرده و پس از شناسایی و قطع کردن منبع نشت گاز، با اورژانس 115 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

گاز منواکسیدکرین جان 37 نفر را گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اول مهر تا ۲۱ آبان؛ جان باختن ۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..