تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان تدوین «ماهی و برکه» تا آخر هفته/ صداگذاری و ساخت موسیقی به زودی آغاز می‌شود

پایان تدوین «ماهی و برکه» تا آخر هفته/ صداگذاری و ساخت موسیقی به زودی آغاز می‌شودهادی انباردار تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تدوین این فیلم اواخر همین هفته به پایان می‌رسد و صداگذاری و ساخت موسیقی آن به زودی انجام می‌شود.

وی درباره حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: فرم حضور در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کردیم و هدف ما از اولین نمایش، اکران فیلم در این رویداد فرهنگی هنری است.

گفتنی است؛ «ماهی و برکه» را علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:

فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسر‌هایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، عکاس: امین حق‌بر.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان تدوین «ماهی و برکه» تا آخر هفته/ صداگذاری و ساخت موسیقی به زودی آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..