تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۸۰ درصدی سفر سعودی‌ها به ایران

۷۹۶۴۳۹

۵۶۴ بازدید

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از کاهش ۸۰ درصدی سفر گردشگران عربستان به ایران خبر داد.

روزنامه ایران: به گفته مونسان بعد از تحریم ایران، افزایش نوسانات ارزی و حادثه تروریستی اهواز، سفر گردشگران اروپایی به ایران 19 درصد کاهش یافته بود. او این واکنش را طبیعی دانست و گفت:«حادثه تروریستی اهواز، ایران را 24 ساعت روی آنتن‌های دنیا قرارداد از طرفی نوسانات ارزی هم باعث می‌شد تا پیام غیر واقعی به‌دنیا مخابره شود.»

به‌گفته معاون رئیس‌جمهوری اما فعالیت‌های انجام گرفته تا حدودی اثرات منفی اخباری را که مخابره می‌شد کاهش داد و کاهش گردشگر ورودی از 19 درصد به 17 درصد رسیده است. همچنین او جوسازی‌های سیاسی درباره ورود گردشگران عراقی‌ها را بر تعداد ورود گردشگران عرب از غرب کشور مؤثر ندانست و از افزایش آنها خبر داد. به‌گفته او موج جدیدی از گردشگران ترکیبی عرب بعد از «صفر» به ایران وارد می‌شود.

آن‌طور که معاون رئیس‌جمهوری ترسیم کرد این گردشگران از جمله عراقی‌ها که برای درمان به تهران می‌آیند بعد از طی مراحل درمانی به سمت شمال می‌روند. بعد از آن راه اردبیل و تبریز را در پیش می‌گیرند و در نهایت به کرمانشاه و کردستان می‌روند. او همچنین از رشد 79 درصدی ورود گردشگران عربستان خبر داد.

او حضور گردشگران عراقی را بسیار با ارزش خواند و از افزایش ورود گردشگران روسیه و عربستان خبر داد. او رشد گردشگر ورودی از عربستان را ۷۹ درصد اعلام کرد و گفت: «ما بعد از حادثه سفارت عربستان شاهد کاهش ۸۰ درصدی حضور گردشگران عربستان در ایران بودیم اما امسال روند حضور آنها در ایران شدت یافته. در زمینه گردشگران ترکیه و جمهوری آذربایجان هم افزایش داشته‌ایم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۸۰ درصدی سفر سعودی‌ها به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..