تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تشکر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: شیخ حمد بن خلیفه الثانی با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج از میزبانی شایسته ایران بابت برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.

فدراسیون فوتبال قطر بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و فدراسیون ایران به جهت پیروزی موفقیت آمیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام می دارد. کسب مقام دوم را به تیم پرسپولیس در چنین تورنمنتی به تمام دنیا ثابت کرد فوتبال در آسیا، بخصوص در ایران، در حال پیشرفت است.

همچنین به جنابعالی و اعضای LOC به جهت میزبانی فوق العاده فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 که در ورزشگاه آزادی در تهران برگزار شد، تبریک می گویم. آماده سازی استادیوم، مکان و برگزاری بازی باعث شد تا شاهد فینال ویژه ای از لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

فدراسیون فوتبال قطر علاقمندی خود را به ادامه تعهدات و روابط مثمرثمر با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام می دارد و در صورت نیاز به کمک در آماده سازی تورنمنت های آینده در کنار شما خواهد بود.

مجددا، به عملکرد فوق العاده جنابعالی تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت در آماده سازی های آینده را داریم.

بیشتر بخوانید:

سرجینیو: خوشحالم که در ورزشگاه آزادی بازی می کنم اتفاقات سیاسی در ورزشگاه کاشیما می‌تواند قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان از بین ببرد قطبی: ورزشگاه آزادی،کولوسئوم فوتبال در آسیا است اتوبوس کاروان تیم فوتبال کاشیما دچار حادثه شد

انتهای پیام/

نامه رئیس فدراسیون قطر به مهدی تاج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..