تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته: عجله‌ای برای انتخاب جدید ندارم

۷۹۶۴۱۸

۲۱۰ بازدید

سرمربی تیم چلسی می‌گوید عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید خود ندارد و تا تابستان سال آینده صبر خواهد کرد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی استار، آنتونیو کونته، سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی بعد از ترک این تیم همچنان بدون تیم بوده است. در حالی که صحبت از حضور او در رئال مادرید به میان آمده بود، عملکرد خوب سولاری باعث شد که کونته دیگر گزینه رئال مادرید نباشد.

آنتونیو کونته در رابطه با وضعیت کاری خود گفت‌: در حال‌ حاضر در خانه هستم و ترجیح می‌دهم باتری‌هایم را شارژ کنم. البته در خانه فوتبال می‌بینم و کار همکارانم را دنبال می‌کنم. ترجیح می‌دهم تا ژوئن صبر کنم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا او در لیگ ایتالیا مربیگری خواهد کرد، گفت‌: هرگز نگویید هرگز. من ایتالیایی هستم و احساس راحتی می‌کنم و دوست دارم اینجا کار کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته: عجله‌ای برای انتخاب جدید ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..