تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین ارز دانشجویانی که با هزینه شخصی، خارج از کشور تحصیل می‌کنند بر عهده وزارت علوم نیست

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تغییری در آیین‌نامه تبدیل بورسیه خارج به داخل وجود نداشته استغلامی گفت: هیچ مبلغی از سهمیه منابع ارزی وزارت علوم به دانشجویانی که با هزینه شخصی، خارج از کشور تحصیل می‌کنند، تعلق نمی‌گیرد و وزارت علوم صرفاً نقش تأیید مدارک تحصیلی آن‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه سومین نشست سراسری «دستیاران ویژه حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی و اولین نشست رابطین حقوق شهروندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها» در جمع خبرنگاران با اشاره به ارز دانشجویی اظهار کرد: وزارت علوم درباره تأمین ارز برای دانشجویانی که با هزینه شخصی خود به دانشگاه‌های خارج از کشور رفته‌اند، مسئولیتی نداشته و هیچ مبلغی از سهمیه منابع ارزی وزارت علوم به این دانشجویان تعلق نمی‌گیرد، وزارت علوم صرفاً نقش تأیید مدارک تحصیلی آنها را دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تبدیل بورسیه خارج به داخل گفت: آیین‌نامه انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل از خارج به داخل پیش از این نیز وجود داشته که بر اساس آن هر دانشجویی، در هر مقطع تحصیلی می‌تواند به داخل انتقال یابد.

غلامی افزود: البته برای اینکه تعیینه‌های مالی برای دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند زود برداشته شود، صرفاً مدت‌زمانی که خارج بوده‌اند را به‌اندازه یک ترم کم خواهیم کرد، لذا تغییری در آیین‌نامه به‌عنوان شروط انتقال داده نشده است.

انتهای پیام/

عدم تغییر آیین‌نامه تبدیل بورسیه خارج به داخل دانشجویان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین ارز دانشجویانی که با هزینه شخصی، خارج از کشور تحصیل می‌کنند بر عهده وزارت علوم نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..