تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل برنامه‌‌های خود برای تولید مودم 5G را سرعت می‌بخشد

اینتل قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ مودم‌های مجهز به تکنولوژی 5G خود را وارد بازار کند و با کوالکام به رقابت در این زمینه بپردازد.

اینتل به کوالکام اجازه نخواهد داد که پیشرو در تولید تراشه‌های 5G باقی بماند. این غول فناوری تصمیم دارد که مودم‌های جدید 5G خود را با مدل XMM 8160 روانه بازار کند و قصد دارد که سرعت انتقال را برای گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی تا ۶ گیگابیت در ثانیه برساند. همچنین این مودم از تکنولوژی‌های LTE و قدیمی‌تر هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین سازنده‌های دستگاه مجبور نیستند که به‌طور همزمان دو تراشه را استفاده کنند که در نتیجه آن فضای اضافی نیاز باشد و عمر باتری کاهش پیدا کند.

البته انتظار نداشته باشید که تولید نهایی را به این زودی‌ها در بازار ببینید. انتظار می‌رود که اولین نمونه‌ها تا ابتدای ۲۰۲۰ به بازار وارد نشوند. این شایعه که باید تا سال ۲۰۲۰ برای گوشی‌های هوشمند و تراشه‌های اینتل صبر کرد به نظر درست می‌آیند. هم‌اکنون، می‌توان فرض کرد که بسیاری (اگر نه همه‌ی) دستگاه‌های 5G که در سال ۲۰۱۹ خواهید دید حاوی تراشه‌های Qualcomm خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل برنامه‌‌های خود برای تولید مودم 5G را سرعت می‌بخشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..