تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اضافه شدن گزینه ویرایش به توئیتر

احتمال اضافه شدن گزینه ویرایش به شبکه اجتماعی توئیتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما این اتفاق برای یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی افتاده است که یک پستی را به اشتراک بگذارند و در کپشن آن‌ها حداقل یک غلط املایی وجود داشته باشد. کاربران شبکه اجتماعی توئیتر که با این مشکل مواجه می‌شدند، مدت زیادی را در اینترنت به دنبال راهی برای ویرایش اشتباه خود بودند، اما در نهایت می‌فهمیدند که راهی به جز پاک کردن و دوباره گذاشتن توئیت خود، وجود ندارد.

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر به تازگی تأیید کرده است که این شبکه اجتماعی گزینه ویرایش توئیت را کم دارد و کارکنان توئیتر در نظر دارند دکمه ویرایش را برای پست‌های کاربران اضافه کنند اما مدت زیادی است که این موضوع مورد بحث بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی است. دورسی در صحبت‌های خود طی رویدادی در دهلی نو عنوان کرد که بسیاری از کاربران از توئیتر درخواست داشتند که گزینه ویرایش به توئیت‌ها اضافه شود و اعتراف کرد که این گزینه در توئیتر واقعا کم است.

جک دورسی در سخنان خود گفت: «بسیاری از کاربران خواستار کلید ویرایش در توئیتر هستند چون قصد دارند در صفحه خود اشتباهاتی مانند اشتباه تایپی یا آدرس اینترنتی اشتباه را اصلاح کنند. هر کسی می‌تواند از این قابلیت استفاده کند و احتمال دارد برخی از آن سوء استفاده کنند و گفته‌های بحث‌برانگیز خود را از این شبکه اجتماعی تغییر دهد.» وی همچنین افزوده است که تیم توئیتر مدت‌ها این تصمیم را داشته و قصد دارند که این کار را به درستی انجام دهند.

بر اساس گزارش TheNextWeb، بحث اضافه کردن دکمه ویرایش به توئیتر از دو سال پیش آغاز شده است. دورسی اظهار کرده که توئیتر قصد دارد گزینه ویرایش برای نوئیت‌ها را برای بازه زمانی 30 ثانیه تا 2 دقیقه در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: مجرمان سایبری به دنبال دسترسی به اطلاعات کاربران ایرانی

انتهای پیام/

گزینه ویرایش به شبکه اجتماعی توئیتر اضافه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اضافه شدن گزینه ویرایش به توئیتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..