تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار اچ‌ام‌دی، Nokia 9 PureView قرار است با اندروید 9 پای منتشر شود

پرچمدار اچ‌ام‌دی، Nokia 9 PureView قرار است با اندروید 9 پای منتشر شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی HMD Global مدت زیادی است که با خرید سهام نوکیا دوباره این شرکت را به بازار بازگردانده و توانسته است گوشی‌های آن را در میان گوشی‌های دیگر کمپانی‌ها مانند سامسونگ و هوآوی قرار دهد. در اخباری که از این شرکت منتشر می‌شود مشخص شده که Nokia 9 PureView پرچمدار بعدی HMD Global خواهد بود.

پیش از این اخباری غیررسمی از تصاویر در دست این گوشی و یا ویدئویی که از آن گرفته شده بود، دیده شدند اما به تازگی، دیتاهای یکی از زیرمحموعه‌های Foxcon ادعا می‌کند که Nokia 9 PureView قرار است با سیستم عامل اندروید 9.0 Pie معرفی و عرضه شود. همچنین در دیتاهای لو رفته دیده می‌شود که نام رمز پرچمدار بعدی HMD Global المپیک است. پیش از این مشخص شده که Nokia 9 PureView قرار است با دوربینی پنج‌گانه معرفی شود و از آنجا که تعداد حلقه‌های المپیک 5 عدد است انتخاب نام رمز المپیک برای این گوشی عقلانی به نظر می‌رسد.

گفتنی است، هنوز مشخصاتی از این گوشی در اخبار منتشر نشده است ولی بر اساس تصاویری که از آن لو رفته، این گوشی در پنل نمایشگر خود در قسمت بالا و پایین دارای حاشیه خواهد بود و فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا باشد. از آنجایی که این گوشی قرار است به عنوان یک پرچمدار برای شرکت HMD Global معرفی شود، انتظار می‌رود دارای تراشه ساخت شرکت کوآلکام، Snapdragon 8150 یا Snapdragon 845 باشد. البته اگر HMD Global قصد دارد Nokia 9 PureView را در سال 2019 معرفی کند، انتخاب Snapdragon 845 این گوشی را با استقبال کمی مواجه خواهد کرد.

پرچمدار اچ‌ام‌دی، Nokia 9 PureView قرار است با اندروید 9 پای منتشر شود

گفتنی است، ظاهرا HMD Global قصد دارد گوشی پرچمدار خود، Nokia 9 PureView را در نمایشگاه CES 2019 یا طی مراسمی جداگانه و مستقل در ژانویه 2019 رونمایی کند. پس باید تا زمان معرفی رسمی در نظر گرفته شده برای این گوشی منتظر بمانیم تا مشخصات کامل آن معرفی شود.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

انتهای پیام/

Nokia 9 PureView در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار اچ‌ام‌دی، Nokia 9 PureView قرار است با اندروید 9 پای منتشر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..