تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرکز نوآوری دانشگاه کردستان پیش از ظهر امروز  با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه کردستان در مراسم افتتاح  این مرکز گفت: فاز نخست مرکز نوآوری دانشگا کردستان در ۲۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده است و در فاز دوم نیز ۸۰۰ مترمربع دیگر به این مهم اختصاص خواهد یافت.

فردین اخلاقیان از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خواست که از لحاظ تجهیزات و اعتبارات مرکز نوآوری دانشگاه کردستان را حمایت نمایند.

صادق سلیمانی مدیر مرکز نوآوری دانشگاه کردستان نیز در این مراسم از هزینه کرد یک میلیارد ریالی برای تجهیز فاز نخست این مرکز خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۵ نفر از تحصیلکردگان رشته‌های مختلف در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: نوآوری در نوآوری با بهره‌مندی از ویژگی‌های فرهنگی، طبیعی، گردشگری و تجاری کردستان از محور‌های فعالیت این مرکز به شمار می‌آید و امیدواریم معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به این مرکز داشته باشد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز بر تجهیز فاز‌های اول و دوم مرکز نوآوری دانشگاه کردستان و حمایت ویژه مالی از این مرکز تاکید کرد و گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه فعالیت‌های نوآورانه در مراکز علمی و دانشگاهی در کشور باشیم.

انتهای پیام/م

آغاز به کار مرکز نوآوری دانشگاه کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..