تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین اجلاس استانی نماز در سنندج برگزار می شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اکبر عظیمی گفت: منشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اختلاس ها در جامعه دوری از معنویات است لذا باید برنامه ها و مراسم هایی در راستای تقویت این موضوع در جامعه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه انسان هر چقدر به معنویات نزدیکتر شود از فحشا و منکرات دورتر خواهد شد، افزود: برنامه ریزی ها و تلاش ها در جوامع اسلامی باید در راستای فراهم کردن امکانات برای دعوت به نماز باشد.

سرپرست ستاد اقامه نماز استان کردستان تاکید کرد: ارسال پیام از سوی مقام معظم رهبری به اجلاس کشوری نماز نشان از اهمیت برگزاری این برنامه ارزشمند معنوی است.

وی یادآور شد: در اجلاسیه کشوری نماز، رهبر معظم انقلاب سیاست ها و راهبردهای لازم برای توسعه و ترویج این فریضه الهی واجب را در سطوح مختلف جامعه تبیین می فرمایند.

عظیمی ضمن تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها در برگزاری اجلاس استانی نماز باید مشارکت داشته باشند، گفت: دو کارگروه فرهنگی و پشتیبانی در راستای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس در استان تشکیل شده است.

سرپرست ستاد اقامه نماز استان کردستان اضافه کرد: اجلاس استانی با عنوان شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز 29 آبان در سنندج برگزار می شود.که این شیوه ها از دل معرفت های دینی استخراج و به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان ارائه می شود.

انتهای پیام/م

برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین اجلاس استانی نماز در سنندج برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..