تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با مواد مخدر از وظايف دينی است و باید جنبه‌های دينی مردم تقويت شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، حضرت آیت الله صافي گلپايگانی مرجع تقلید شیعیان در ديدار با سردار مومنی دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدرکه در بیت معظم له برگزار شد گفت: مبارزه با مواد مخدر از وظايف دينی است و اگر اين مبارزه صورت نگيرد جوانان اين مرز و بوم از دست می روند.

وی افزود: علما، سخنرانان و مسئولان كشور بايد در زمينه مبارزه با مواد اطلاع رسانی كنند و به مردم بگويند كه چه خطر بزرگی در كمين آنان است، اين امر از وظايف دينی ما است و اگر كوتاهی كنيم در پيشگاه خداوند مسئول هستيم.

حضرت آيت الله صافی گلپايگانی بر انجام كارهای فرهنگی و تبليغی عليه مواد مخدر تاكيد كرد و افزود: آموزه‌های دينی نيز نقش مهمی در حوزه پيشگيری از اعتياد و افزايش آگاهی مردم دارند و اگر جنبه‌های دينی مردم تقويت شوند، در اين حوزه موفق خواهيم شد.

مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد: خطراتی كه در كشور افغانستان از حيث مواد مخدر وجود دارد، بسيار مهم است و كشورهاي ديگر ممكن است از آن تاثير بپذيرند مواد مخدر معضلی جهانی است و بايد به‌طور جدی با آن مبارزه كرد، به طوری كه هيچ مواد مخدری از افغانستان وارد كشورمان نشود.

یت الله صافي گلپايگانی تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر كار بزرگ و با اهميتی است، شما با نجات شيعيان، اسباب خوشحالی امام زمان ارواحنا فداه را فراهم می كنيد.

انتهای پیام/ت

مبارزه با مواد مخدر از وظايف دينی است /همه در مقابل آن مسئول هستیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با مواد مخدر از وظايف دينی است و باید جنبه‌های دينی مردم تقويت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..