تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ زنی بزرگترین زیپ لاین شمال غرب کشور در لاهرود

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1397/08/22 شناسه خبر: 1427790

فرماندارمشگین شهر گفت: عملیات اجرایی بزرگترین زیپ لاین شمال غرب کشور با اعتبار یک میلیارد تومان در پارک داغلار باغی شهر لاهرود آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر صمدی امروز در جلسه هماهنگی اجرای بزرگترین زیپ لاین شمال غرب کشوردر محل فرمانداری مشگین شهر گفت:  قرار است پروژه  زیپ لاین شمال غرب کشور در لاهرود تا ابتدای سال98 به بهره برداری برسد،

فرماندار مشگین شهر افزود: 200میلیون تومان اعتبار برای آغاز این پروژه در اختیار شهرداری لاهرود گذاشته شده است.

 ولی ملکی نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس نیز از تملک 36هکتار زمین برای اجرای این طرح خبر داد و بیان داشت: با افتتاح این پروژه و راه اندازی تله سیژ شابیل منطقه لاهرود به منطقه ای گردشگری تبدیل خواهدشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ زنی بزرگترین زیپ لاین شمال غرب کشور در لاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..