تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص بودجه خاص برای حقوق شهروندی

اختصاص بودجه خاص در خصوص حقوق شهروندیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی ظهر امروز در نشست دستیاران ویژه حقوق شهروندی دستگاه‌های‌اجرایی و اولین نشست رابطین امور حقوق شهروندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها که در محل وزارت علوم برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته اولین‌تفاهم‌نامه در خصوص همکاری مشترک اجرای حقوق شهروندی را با وزارت آموزش و پرورش به امضا رساندیم که به لحاظ اهمیت نقش کلیدی در جریان‌سازی حقوق شهروندی دارند و با توجه نقشی موثر که دو وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش در جریان‌سازی حقوق شهروندی دارند، امروز تقارن تفاهم نامه حقوق شهروندی در دانشگاه‌ها را با آن تفاهم‌نامه را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: امیدواریم امضای این‌تفاهم‌نامه بهار همکاری‌ها با وزارت‌علوم در خصوص اجرای حقوق شهروندی باشد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی گفت: در آستانه سالگرد دومین سال رونمایی از حقوق شهروندی هستیم و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بزرگداشت باشکوه این رویداد هستیم.

ملاوردی در ادامه به اختصاص بودجه خاص در خصوص حقوق شهروندی گفت: در این زمینه با دکتر نوبخت مکاتباتی انجام شده تا یک ردیف بودجه خاصی برای حقوق شهروندی انجام شود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص بودجه خاص برای حقوق شهروندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..