تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اول آذرماه؛ آغاز دریافت مقالات سیزدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی/ ارائه آخرین دستاوردهای آموزش الکترونیکی

دبیر کنفرانس یاددهی و یادگیری الکترونیکی خبر داد؛

اول آذرماه؛ آغاز دریافت مقالات سیزدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی/ ارائه آخرین دستاوردهای آموزش الکترونیکیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی زاهدی دبیر کنفرانس یاددهی و یادگیری الکترونیکی با اشاره به برگزاری دوازده دوره موفق این کنفرانس، اعلام کرد: کنفرانس سیزدهم با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران داخل و خارج کشور برگزار خواهد شد و کمیته علمی کنفرانس سيزدهم به گونه ای برنامه ريزی کرده است تا محيطی برای ارائه آخرين پيشرفت ها و دستاورد های حوزه آموزش الکترونيکی فراهم شود. محورهای اصلی کنفرانس یادگیری الکترونیکی

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به دیدگاه حل مسئله‌ای در انتخاب محورهای کنفرانس از تاکید کنفرانس بر مباحث و نیازهای روز جامعه ، از جمله انتخاب دو موضوع مهم ملی يعنی کارآفرينی و مهارت افزايی به عنوان محورهای اصلی کنفرانس خبر داد.

وی با تاکيد بر جنبه های کاربردی و توسعه این کنفرانس اعلام کرد که موضوع يادگيری به صورت کل و يادگيری الکترونيکی بصورت خاص، مبحثی فرادانشگاهی و نياز امروز جامعه در حوزه های مختلف است.

نقش آموزش الکترونیکی در حوزه های سلامت، انرژی و آموزش

وی با اشاره به نقش آموزش الکترونيكی در بستر شبكه‌های اجتماعی و فضای مجازی و نقش آن در ارتقا سطح آگاهی و باورها و اطلاعات عمومی جامعه، افزايش سطح فرهنگ عمومی، تاثير در حوزه های مختلف اعم از مباحث مرتبط با حوزه های سلامت، و بهره وری انرژی و آموزش از همه  وزارتخانه ها، سازمان ها و صنايع دعوت نمود كه در نشست های اين كنفرانس حضور داشته باشند.

زاهدی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان ها و وزارت خانه هایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حضور در کنفرانس و نشست های تخصصی، از سایر نهاد ها و وزارت خانه ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کار تعاون و امور اجتماعی خواست در این کنفرانس و کميته های راهبردی آن حضور پررنگ تر داشته باشند.

نمایه سازی مقالات برتر در پایگاه معتبر ISC

دبیر سیزدهمین کنفرانس یاددهی و یادگیری الکترونیکی کشور با اشاره به اعتبارعلمی کنفرانس از نمایه سازی مقالات پذيرفته شده در پايگاه استنادي معتبر از جمله (ISC) خبر داد و گفت: آغاز پذيرش مقالات اول آذرماه سال جاري است و از همه محققان و پژوهشگران دانشگاهی و فعالان حوزه کارآفرينی و صنعت دعوت می شود که دستاوردهای علمی خود را به اين کنفرانس ارسال نمايند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اول آذرماه؛ آغاز دریافت مقالات سیزدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی/ ارائه آخرین دستاوردهای آموزش الکترونیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..