تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرگس آبیار میهمان آی فیلم می‌شود

نرگس آبیار میهمان آی فیلم می‌شودبه‌ گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این فیلم سینمایی با حضور نرگس آبیار کارگردان و نویسنده آن از کانال فارسی پخش و سپس در برنامه «کافه‌فیلم» نقد و بررسی می‌شود.

«نفس» محصول سال ۱۳۹۴ است که در آبان ۱۳۹۵ در سینما‌های ایران اکران شد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

فیلم «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به‌همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رؤیا‌های زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، علی خانبابایی، احسان قاسمی، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم‌پور در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عباس یوسفیان پنجشنبه ۲۴ آبان پس از پخش فیلم سینمایی «نفس»، ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرگس آبیار میهمان آی فیلم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..