تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ثبت‌نام نهمین جشنواره عمار تمدید شد/ فیلمسازان تا ۵ آذر فرصت دارند

مهلت ثبت‌نام نهمین جشنواره عمار تمدید شد/ فیلمسازان تا ۵ آذر فرصت دارندبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، مهلت ثبت نام نهمین دوره این رویداد سینمایی تا ۵ آذر و تحویل آثار به دبیرخانه تا ۱۰ آذر تمدید شده است.

در بخش رقابتی این جشنواره نیز که شامل فیلم‌های سفارشی و فراخوان دبیرخانه می‌شود، فیلمسازان و متقاضیان شرکت می‌توانند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» و «فیلم ما» ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین علاوه بر قسمت رقابتی، دو بخش فراخوان معرفی سوژه و فراخوان مردمی نیز به نهمین جشنواره عمار اضافه شده و افراد، گروه‌ها و تشکل‌های فرهنگی-مردمی می‌توانند در این بخش‌ها مشارکت داشته باشند.

همانند ادوار گذشته، دبیرخانه جشنواره عمار در فراخوان خود از علاقه‌مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام جهت نمایش فیلم‌ها در شهر و روستای خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۶ تا ۱۶ دی ماه ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ثبت‌نام نهمین جشنواره عمار تمدید شد/ فیلمسازان تا ۵ آذر فرصت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..