تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارضایتی در رختکن یونایتد از فیکس بودن ماتیچ

۷۹۶۳۴۸

۴ بازدید

نمانیا ماتیچ از زمان پیوستن به منچستریونایتد از سوی ژوزه مورینیو به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته ولی حالا ادامه‌ پیدا کردن اعتقاد مورینیو به ماتیچ بخشی از رختکن یونایتد را ناراضی کرده.

ورزش سه: ماتیچ که تابستان 2017 توسط مورینیو با قراردادی 40 میلیون پوندی به یونایتد آورده شد در فصل جاری در تمام بازی‌هایی که از نظر بدنی آمادگی داشته از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است. ولی ماتیچ امسال نتوانسته مثل فصل گذشته که تازه از چلسی به یونایتد آمده بود درخشان ظاهر شود و بر اساس گزارش‌ها برخی از بازیکنان یونایتد کم کم این زمزمه را مطرح کرده‌اند که چرا ماتیچ از فهرست بازیکنان فیکس مورینیو خط نمی‌خورد.

بر اساس گزارش روزنامه‌ی تایمز، عدم تمایل مورینیو به حذف کردن نام ماتیچ از فهرست یازده نفره‌ی بازیکنان فیکس خود باعث شده بعضی از بازیکنان و حتی عده‌ای از کادر فنی منچستریونایتد به این نتیجه برسند که نمانیا ماتیچ 30ساله هر عملکردی که داشته باشد توسط مورینیو به عنوان بازیکن ثابت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماتیچ روز یکشنبه در دربی شهر منچستر نمایش ضعیفی داشت و حتی اشتباه او در یارگیری باعث شد ایلکای گوندوگان بتواند سومین گل سیتی را به ثمر برساند تا در این دربی که در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شد یاران پپ گواردیولا با نتیجه‌ی 3-1 شاگردان مورینیو را با شکست بدرقه کنند.

ماتیچ که پیش از آمدن به انگلیس در بنفیکای پرتغال بازی می‌کرده بعد از پیوستن به یونایتد در اولین فصل حضور در این تیم در 35 بازی لیگ برتری از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و تنها در دوره‌ای که مصدوم بوده بازی در مقابل ولوز، برایتون و لستر را از دست داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارضایتی در رختکن یونایتد از فیکس بودن ماتیچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..