تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تمرین شاگردان کی روش/ ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی اضافه شدند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز(سه شنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

کارلوس کی روش همراه با میک مک درموت و الکساندر لوپز زودتر از بازیکنان به داخل زمین آمد و لحظاتی با لوپز صحبت کرد.

قرار بود کاوه رضایی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد همراه با اوسیانو کروز در تمرین امروز با رسانه ها صحبت کنند اما ضمن عذرخواهی از خبرنگاران حاضر در تمرین از این امر صرف نظر کردند.

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مرکز ملی فوتبال

در ابتدای این تمرین وریا غفوری، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری فرد و اوسیانو چالش ضربه به توپ از فاصله دور را پیگیری کردند که این چالش با کری بین بازیکنان و مربی تیم همراه بود.

امیر عابدزاده و کریم انصاری فرد از لژیونرهایی بودند که از امروز برای نخستین بار در دور جدید تمرینات تیم ملی شرکت کردند اما صادق محرمی، سردار آزمون و سامان قدوس همچنان در تمرین غایب بودند.

۲۱ بازیکن در تمرین تیم ملی حضور داشتند و حتی احمد نوراللهی، کاوه رضایی، علی قلی زاده و میلاد محمدی که روز گذشته در ساختمان پک زیرنظر سباستین تمرین می کردند در این تمرین شرکت کردند.

موهای رنگ شده علی قلی زاده از سوژه های تمرین تیم ملی بود.

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مرکز ملی فوتبال

بازیکنان پیش از آغاز رسمی تمرین در ۲ گروه بازی آقا وسط انجام دادند که از نکات جالب این تمرین کتک خوردن علی قلی زاده و علیرضا بیرانوند از سوی برخی بازیکنان بود.

بازیکنان پس از یک دور دویدن دور زمین زیر نظر دیه گو و مک درموت کارهای بدنی انجام دادند.

طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی سردال آزمون از امروز به اردو اضافه شده و فردا در تمرینات گروهی شرکت می کند‌

پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی، ۲ بازیکن آسیب دیده تیم که با وجود دعوت نشدن به اردو در ساختمان پک تمرین می کنند پس از لحظاتی همراه میکائیل موریرا به داخل زمین آمده و پس از خوش و بش با کارلوس کی روش به گوشه ای از زمین رفته تا پورعلی گنجی با میکائیل و پژمان با سباستین اختصاصی تمرین کنند.

دروازه بان های تیم ملی زیرنظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی انجام دادند.

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مرکز ملی فوتبال

پس از صحبت های کی روش با شاگردانش آنها به ۲ گروه با کاورهای سبز و نارنجی تقسیم شده و با استفاده از دروازه های کوچک فوتبال درون تیمی بازی کردند.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با پوشیدن گرمکن مشکی از سایر نفرات متمایز شده بودند.

در میان این فوتبال درون تیمی کی روش جریان تمرین را متوقف کرده و پس از تمرینات کششی بازیکنان زیرنظر مک درموت نکات تاکتیکی را به آنها منتقل کرد.

روزبه چشمی، اشکان دژاگه، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، رامین رضائیان، کریم‌انصاری فرد، مهدی طارمی، امید ابراهیمی، مهدی ترابی در تیم سبز و علی قلی زاده، مجید حسینی، مسعود شجاعی، احمد نوراللهی، وریا غفوری، حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، میلاد محمدی، کاوه رضایی ۹ بازیکن تیم نارنجی بودند.

گزارش تمرین شاگردان کی روش/ ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی اضافه شدند

در بخش بعدی تمرین مهاجمان، وینگرها و هافبک های تهاجمی تیم ملی با پوشیدن کاور سبز باید سمت سمت دروازه ای که به نوبت بیرانوند، حسینی و عابدزاده درون آن قرار می گرفتند حمله می کردند و مدافعان و هافبک های دفاعی هم باید از این امر ممانعت به عمل می آوردند.

کارلوس کی روش جریان این بخش تمرینی را چند باری متوقف کرده و نکاتی را به شاگردانش تذکر می داد.

کارلوس کی روش لحظاتی با مهدی طارمی به صورت اختصاصی گفت و گو کرد.

در ادامه امیر عابدزاده درون دروازه تیم نارنجی و حسین حسینی درون دروازه تیم سبز قرار گرفتند تا ۲ تیم ۱۰ نفره در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟ زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد تاج: از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند

انتهای پیام/

گزارش تمرین شاگردان کی روش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تمرین شاگردان کی روش/ ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی اضافه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..