تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره افسرده و ناراحت عروس سلطنتی سوژه کاربران فضای مجازی شد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مگان مارکل همسر شاهزاده هری در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در لندن،  بسیار متفاوت تر از همیشه در مراسم شرکت کرد. او نتوانست احساساتش را کنترل کند و چهره افسرده و ناراحت او باعث کنکاوی عکاسان شد.

تصاویر او در فضای مجازی پخش شد و کاربران در مورد علت این ناراحتی بحث کردند. عده ای معتقدند مگان در زمان مراسم خوب نبود و این بدلیل بارداری او است. عده ای هم معتقدند چون مگان به تنهایی در بالکن دیگر در کنار همسر رئیس جمهور آلمان شاهد مراسم بوده در حالیکه ملکه الیزابت دوم به همراه کیت و پرنس ویلیام و کاملیا همسر شاهزاده چالز در بالکن دیگری قرار داشتد، باعث شده تا مگان احساس ناراحتی کند.

در حال حاضر مگان 4 ماه باردار است و به طور منظم در رویدادهای رسمی شرکت می کند. در زیر تصاویر و ویدئویی را که از چهره مغمون مگان منتشر شده است، مشاهده خواهید کرد.

چهره افسرده و ناراحت عروس سلطنتی سوژه کاربران فضای مجازی شد+فیلم

چهره افسرده و ناراحت عروس سلطنتی سوژه کاربران فضای مجازی شد+فیلم

انتهای پیام/

چهره مغمون مگان در مراسم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره افسرده و ناراحت عروس سلطنتی سوژه کاربران فضای مجازی شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..