تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنوع حافظه سری M گوشی‌های سامسونگ فاش شد

تنوع حافظه سری M گوشی‌های سامسونگ فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ با حال و هوای گوشی تاشوی این شرکت و رابط کاربری جدید One UI برای پرچمداران سامسونگ پشت سر گذاشته شد و چندین ماه باقی مانده تا Galaxy S10 و سری گوشی‌های میان رده این شرکت به صورت رسمی معرفی شود. اما بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان خود را آماده می‌کند تا این هفته یک مراسم برگزار کند که تبدیل به تیتر روزنامه‌های فناوری شود. با توجه به جوی که سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی Exynos خود به راه انداخته، به نظر می‌رسد که نسل بعدی این پردازنده سامسونگ 14 نوامبر (23 آبان) رونمایی شود. در کنار همه این خبرهای داغ از کمپانی کره‌ای، به تازگی تنوع در نظر گرفته شده برای حافظه ذخیره‌سازی سری Galaxy M این کمپانی هم فاش شده است.

پس از این که مشخص شد گوشی‌های میان رده سامسونگ یعنی سری Galaxy A و Galaxy M قرار است در آینده از پنل‌های LCD به جای پنل‌های AMOLED استفاده کنند، به تازگی اطلاعات جدیدی از سری M کمپانی سامسونگ به دست رسیده است که تنوع حافظه‌های داخلی آن‌ها را مشخص می‌کند. حافظه داخلی که جدیدا به عنوان یکی از عوامل مهم در انتخاب یک گوشی به نظر می‌رسد چرا که بسیاری از برنامه‌ها فضای زیادی برای ذخیره شدن نیاز دارند.

این گزارش درباره دو گوشی Galaxy M با شماره مدل‌های SM-M205F و SM-M305F که احتمالا M20 و M30 نامیده خواهند شد، منتشر شده است. اول مدل این سری گوشی‌ها قرار است دارای حافظه ذخیره‌سازی 32 یا 64 گیگابایتی و مدل دیگر هم قرار است با حافظه ذخیره داخلی 64 یا 128 گیگابایتی تولید شوند. علاوه بر این، گزارش منتشر شده درباره سری Galaxy M نشان می‌دهد که این گوشی‌ها قرار است باپشتیبانی از عملکرد دو سیمکارت ارائه خواهند شد.

فعلا، این تنها خبری است که از گوشی‌های سری جدید Galaxy M منتشر شده است. زمان زیادی تا معرفی و عرضه گوشی‌های Galaxy A و Galaxy M باقی مانده است و تا آن زمان، خبرهای زیادی از این دو گوشی منتشر خواهند شد که ویژگی‌های آن‌ها را فاش خواهد کرد و تصویر کاملی از آن‌ها در اختیارمان قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پردازنده جدید سامسونگ ۱۴ نوامبر معرفی می‌شود

انتهای پیام/

حافظه ذخیره‌سازی گوشی‌های میان رده سامسونگ لو رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنوع حافظه سری M گوشی‌های سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..