تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترینیدا و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران

دنیس لاورنس، سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو اسامی بازیکنان این تیم برای اردوی ماه نوامبر این تیم و دیدار برابر ایران را اعلام کرد.

ترینیدا و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران

در ترکیب تیم ملی این کشور بازیکن شاخصی که عضو یک تیم شناخته شده در فوتبال اروپا باشد دیده نمی شود و بیشتر ملی پوشان ترینیدا و توباگو در تیم های داخلی بازی می کنند. نکته جالب اینکه جووین جونز که در خط هافبک توپ می زند در تیم دارمشتات آلمان شاگرد آلکساندر نوری است.


کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب چنین حریفانی برای تیم ملی گفته بود علاقمند است تیم ملی در بازی های تدارکاتی با تیم هایی بازی کند که تاکتیک تهاجمی اش را به خوبی به نمایش بگذارد و بتواند تاکتیک ها را تمرین کند. کارلوس کی روش مخالف این است که در بازی های تدارکاتی تیم ملی به مصاف تیم های قوی برود و می گوید اصلا عاقلانه نیست تیم ملی در بازی های تدارکاتی مجبور باشد در 90 درصد از زمان بازی در تلاش برای تصاحب توپ باشد و در نهایت هم شکست سنگینی را متحمل شود.


چند بازیکن حریف تازه ایران در تیم های آمریکایی توپ می زنند و همین باعث شد تا آنها از سفر به ایران خودداری کنند و در نهایت باعث برگزاری این دیدار در دوحه شوند. چرا که اگر مهر ورود به ایران در پاسپورت آنها حک می شد در ادامه با تحریم هایی از سوی آمریکا مواجه می شدند. البته چند بازیکن این تیم هم در تیم های اروپایی توپ می زنند اما بیشتر این تیم ها تیم های درجه دوم فوتبال اروپا به حساب می آیند.


اسامی تیم ملی ترینیدا و توباگو از این قرار است:


دروازه بان ها:


ماروین فیلیپ (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، نیکولاس فرندراپ (سندنس – نروژ)، آدریان فونسنته (پلیس – ترینیداد و توباگو).


خط دفاعی:


ابرِی دیوید (واسان – فنلاند)، شلدون باتئو (اف سی غیرت – قرقیزستان)، دانیل سیروس (الاورباح – عربستان)، کستون جولیون (ای اس ترنسین – اسلوونی)، کورتیس گنزالس (دیفنس – ترینیداد و توباگو)، آلوین جونز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، تریستان هوج (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو).


خط میانی:


جووین جونز (دارمشتات – آلمان)، کوردل کاتو (شارلوت ایندیپندنس – آمریکا)، ناتان لوئیز (ایندی ایلون – آمریکا)، آکیم هامفری (ساندو – ترینیداد وتوباگو)، دوانس موکته (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، جومال ویلیامز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، لستون پال (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو).


خط حمله:


خالیم هایلند (الفیصل – عربستان)، آتائولا گوئرا (چارزتون – آمریکا)، لستر پلتیر (المجزل – عربستان)، ایزایاه لی (مونرو – آمریکا)


میانگین سنی بازیکنان این تیم 26 سال بوده و میانگین بازیهای ملی آنها 27 بازی است.تیم ملی ترینیداد و توباگو در سه دیدار آخر خود برابر تیم های تایلند، امارات و آمریکا این نتایج را به دست آورده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609576

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترینیدا و توباگو بدون بازیکن شاخص در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..