تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اعطا در حاشیه صدمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مواردی درخصوص دو نامزد شهرداری تهران مطرح شد و در این خصوص بنده و رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه دادیم.

وی افزود: بر اساس قانون شوراها امروز پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی می‌شود و این وزارتخانه 10 روز مهلت دارد که استعلام‌های لازم را انجام دهد و حکم شهردار را صادر کند.

اعطا گفت: قانون پیش‌بینی کرده است به هر دلیلی اگر وزارت کشور حکم صادر نکرد شورا می‌تواند به رای خود پافشاری داشته باشد و موضوع را در هیئت حل اختلاف بررسی خواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره انتخاب سرپرست نیز گفت: محمدعلی افشانی تا 4 روز دیگر می‌تواند در شهرداری حضور داشته باشد و اگر تا آن زمان حکم شهردار جدید صادر نشود، سرپرست که یکی از کارکنان شهرداری می‌باشد انتخاب خواهیم کرد.

وی درباره مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی و بعضی از رسانه‌ها مبنی بر توصیه به اعضای شورا درخصوص نامزدهای شهرداری تهران مطرح شد گفت: معمولا در انتخابات‌ها چنین گفت‌وگوهایی مطرح می‌شود و این موارد غیر طبیعی نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..