تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند فریمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ جواد خرسند فرمانده نیروی انتظامی فریمان گفت: در پی شکایت شهروند فریمانی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  فرماندهی قرار گرفت.


وی با بیان این که کارشناسان پلیس فتا فریمان با  تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیرو به پلیس فتا انتقال دادند، تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات غیر قابل انکار پلیس به جرم انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود از این کار را دلایل شخصی بیان کرد.


فرمانده نیروی انتظامی فریمان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی دیگران و انتشار تصاویر آن‌ها جرم محسوب می‌شود و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.


انتهای پیام//آ. ح


هرگونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی دیگران جرم محسوب می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند فریمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..