تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی به روستای فاقد امکانات در کلات

خدمت رسانی به روستای فاقد امکانات در کلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی حسین پور رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: روستای "نیشابورک " تنها روستای فاقد برق در خراسان رضوی است که دارای چهار خانوار با ۹ نفر جمعیت است که همه این خانوار‌ها از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.


وی با اشاره به اینکه ضریب محرومیت در این روستا هفت است افزود: خدمات برق رسانی، تامین آب شرب سالم، اهدای سبد کالا‌های غذایی و بهداشتی و انجام امور عمرانی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد خراسان رضوی به این روستا محسوب می‌شود.


حسین پور تصریح کرد:با توجه به اینکه برق رسانی به این روستا به دلیل کمی جمعیت برای شرکت برق منطقه‌ای صرفه اقتصادی نداشت کمیته امداد با تامین بودجه نسبت به راه اندازی موتور برق موجود در روستا و خرید چهار هزار لیتر گازوئیل آن، بهره مندی از برق را برای ساکنان این روستا فراهم کرده است.


رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خراسان رضوی در مورد بهره مندی ساکنان این روستا از آب شرب سالم نیز گفت: در این روستا فقط یک چشمه کوچک آب وجود داشت که ساکنان و دام به صورت مشترک از این محل تغذیه می‌کردند که با ورود کمیته امداد یک حلقه چاه آب به همراه تانکر در این روستا ایجاد شد تا محل تغذیه خانوار‌ها و حیوانات از هم جدا شود.


حسین پور اظهار داشت:دو نوبت سبد کالای غذایی و یک نوبت سبد کالای بهداشتی بین خانواده‌های ساکن در این روستا توزیع شد.

انتهای پیام//ن.ط

ساخت و ساز عمرانی در روستای فاقد امکانات کلات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی به روستای فاقد امکانات در کلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..