تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاییدیه استاندارد ۳۴۳ آسانسور گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان،  محمودفرمانی ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭﺩ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ گفت: بخش عمده‌ای از این بازرسی‌ها مربوط به آسانسور‌هایی است که در ساختمان‌های نوساز نصب شده اند.

وی با اﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ اﻳﻦ که در سال جاری تا کنون ۴۳ تأییدیه ادواری صادر شده است؛ گفت: استاندارد گلستان به نوبه خود از طریق مکاتبه با ساختمان‌هایی که آسانسور‌های آن‌ها پیش از این تأییدیه اولیه را دریافت کرده اند، آنان را به اخذ تأییدیه‌های ادواری تشویق می‌کند.

فرمانی یکی دیگر از اقدامات استاندارد گلستان را در نظر گرفتن سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۷ برای ارسال گزارشات مردمی برشمرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با آسانسور‌های ناایمن، مراتب را از طریق این سامانه، به استاندارد گلستان اطلاع دهند.

وی با اشاره به همکاری مردم با استاندارد گفت: در سال جاری تا کنون ۵۰ گزارش به این سامانه ارسال شده است که پس از پیگیری‌های به عمل آمده، نهایتاً ۱۸ آسانسور به دلیل اقدام ﻧﻜﺮﺩﻥ ﺑﺮای اخذ تأییدیه، پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: پس از آن، بخش عمده‌ای از آسانسور‌های پلمب شده، نسبت به اصلاح و رفع نقص اقدام کردند..

اﻧﺘﻬﺎی ﭘﻴﺎﻡ/م

صدور مجوز آسانسور‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاییدیه استاندارد ۳۴۳ آسانسور گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..