تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای بهره‌وری و تولید علم در استان کردستان نیازمند حمایت مسئولان است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیات همراه گفت: بحث استفاده از علم و دانش در همه عرصه‌ها می‌تواند تاثیرات شگرفی در زندگی انسان‌ها داشته باشد و در بهره‌وری و استفاده درست از زمان و امکانات بسیار موثر باشد.

وی افزود: خداوند متعال نیز رسالت پیامبر را بر سه مورد قرار داده است که یکی از آن‌ها حکمت است که بر پایه دانش و خیر کثیر است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان از عقل کل، اخلاق و حکمت به عنوان سه ویژگی پیامبر نام برد و افزود: همه ما مسلمانان باید تدبر و علم‌آموزی را در سرلوحه امور قرار دهیم و منتظر نباشیم که غربی‌ها شروع کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما چهل سالگی خود را در حالی جشن می‌گیرد که از لحاظ علمی به الگویی بزرگ برای مسلمانان تبدیل شده است و علومی را که در قرون گذشته در اختیار مسلمانان بوده هم اکنون دانشمندان ما در حال سیطره بر آن‌ها هستند.
شاهرودی افزود: کائنات در اختیار انسان‌هاست و خداوند متعال ما را به علم آموزی و تفکر سفارش کرده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به کردستان منشا برکات بسیاری برای این استان مستعد باشد.

شاهرودی به ویژگی‌های کردستان در عرصه علم و فناوری و توانمندی‌های این استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان ارشد کشوری در راستای ارتقای بهره‌وری و تولید علمی این محصولات مردم این استان را یاری کنند.

وی به کسب رتبه دوم کردستان در تولید گندم و رتبه اول در تولید توت‌فرنگی و استعداد بالای نیروی انسانی و جوانان تحصیلکرده کردستانی به عنوان نمونه‌های عینی یاد کرد که با نگاه ویژه مسئولان ارشد کشوری به این استعداد‌ها شاهد بهره‌مندی ایرانیان در نقاط مختلف کشور از این توانمندی‌ها خواهیم بود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این نشست به تشریح برنامه یک‌روزه خود در استان پرداخت و از عزم این معاونت برای حمایت ویژه از فعالیت‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در کردستان خبر داد.

انتهای پیام/م

استعداد‌های کردستان برای تعالی ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای بهره‌وری و تولید علم در استان کردستان نیازمند حمایت مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..