تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین راهکار برای مقابله با مواد مخدر کنترل مرزها است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان دیروز، شامگاه دوشنبه در دیدار سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که در دفتر معظم‌له برگزار شد، گفت: این‌که در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنید خدمت بسیار بالایی است و باید اهتمام جدی برای مقابله با مواد مخدر در همه مسئولین وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باید از صاحب‌نظران و از تجربیات آن‌ها برای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت، مقام معظم رهبری چند بار تأکید کردند باید از صاحب‌نظران و مشورت آن‌ها بهره‌مند شد. مشورت با دیگران موضوع بسیار مهم و باارزش است و همه باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر با این ستاد همکاری داشته باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: نخستین موضوع در مبارزه با مواد مخدر این است که مرزهای کشور را کنترل کنیم چون بیشترین ضربه را از مرزهای کشور می‌خوریم و اگر مراقبت بیشتری از مرزها بشود موفق می‌شویم.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: برخی در کشور تلاش می‌کنند برای سود دنیا و مادیات جامعه را از بین ببرند و با حیثیت و شرف مردم بازی کنند که باید در برابر آن‌ها ایستادگی کرد.

وی با تصریح به لزوم فرهنگ‌سازی جامعه برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر گفت: خانواده‌ها نوجوانان و جوانان را آگاه کنند که مواد مخدر خانمان‌سوز است و سبب نابودی می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان یادآور شد: متأسفانه در زندان‌ها مواد مخدر جابه‌جا می‌شود و این موضوع سبب می‌شود افراد پاک هم به‌سوی مواد کشیده شوند، باید جدیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد تا در زندان‌ها هم مواد مخدری توزیع نشود.

انتهای پیام/ت

مراقبت از مرزهای کشوری جهت جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین راهکار برای مقابله با مواد مخدر کنترل مرزها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..