تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عطا: پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود

۷۹۶۲۷۴

۹ بازدید

سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور برای صدور حکم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور برای صدور حکم خبر داد.

علی اعطا صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات شهردار تهران گفت: بر اساس قانون امروز مدارک پیروز حناچی به عنوان گزینه شهرداری تهران به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون وزارت کشور ده روز فرصت دارد تا حکم شهردار متنخب شورا را صادر کند، ادامه داد: البته در قانون پیش بینی شده است که اگر به هر دلیلی وزارت کشور ظرف مدت ده روز حکم شهردار منتخب شورا را صادر نکرد موضوع به هیات حل اختلاف ارسال شود.

اعطا درباره انتخاب سرپرست نیز گفت: ۴ تا ۵ روز فرصت باقی مانده است و امیدواریم در این فاصله حکم شهردار تهران زده شود؛ اما اگر لازم باشد سرپرست انتخاب می‌کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس قانون یکی از کارمندان شهرداری باید سرپرست شود، اگر فرایند صدور حکم طولانی شود باید به سراغ انتخاب سرپرست برویم که ترجیح ما این است که این اتفاق نیفتد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که روز گذشته اخباری مبنی بر رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود اما آنطور که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، نبود.

اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟ اظهارکرد: مرجع دیگری باید حکم بزند و ما منتظر می‌مانیم تا فرایندها چک شود و امیدواریم طی ده روز حکم شهردار جدید صادر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عطا: پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..