تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه بردار کشورمان را پاره کرد!!

محمدرضا براری ادعا کرده در حین مسابقات جهانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پرده گوش او را پاره کرده است

اتفاق عجیب و تلخ برای ملی پوش وزنه برداری

محمدرضا براری که بعد از اوت کردن در بازی های آسیایی رابطه خوبی با سرمربی تیم ملی نداشت، به خاطر کمبود وزنه برداران باتجربه و کنار رفتن برخی نفرات مثل بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و کیانوش رستمی در اردو ماند.

او با تغییر اوزان به دسته ۱۰۹ کیلوگرم کوچ کرد و جزو نفراتی بود که همگان از او انتظار مدال در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ داشتند.

با این حال براری در عشق آباد عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشت و با عنوان ششمی به کار خود پایان داد تا شاید دیگر از سال آینده شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی نداشته باشد.

بعد از بازگشت حالا این وزنه بردار باتجربه از یک اتفاق عجیب و تلخ پرده برداشته است. او ادعا می کند محمدحسین برخواه در حین برگزاری مسابقه با ضربه ای که به صورتش زده، باعث پارگی پرده گوشش شده است!

محمدرضا براری درباره این اتفاق اینطور توضیح می دهد: «در حالی که می خواستم برای حرکات دوضرب روی تخته بروم، برخواه ضربه ای را به صورت من زد تا مثلا آماده تر شوم! در همین حین پرده گوش من پاره شد و همان لحظه هم حس خیلی بدی داشتم. این اتفاق باعث شد وقتی برای حرکات دوضرب روی تخته رفتم، سرگیجه داشته باشم و اصلا نتوانم عملکرد خودم را به نمایش بگذارم. غیر از این بود مطمئن باشید می توانستم مدال بگیرم.»

وی درباره اینکه چطور این ضربه باعث پارگی پرده گوش او شده، می گوید: «واقعا عجیب بود و من همان لحظه به مربیان گفتم که اتفاقی برای گوش من افتاده است. البته برای برخواه که گویا خیلی مهم نبود! البته او بعدا به اتاقم آمد و از من حلالیت طلبید. با این حال همه می دانند سرمربی تیم ملی از اول دوست نداشت من به مسابقات جهانی بروم.»
 

براری که در بازگشت از مسابقات جهانی حال و روز خوشی ندارد، عنوان می کند: «در ترکمنستان پزشکان با معاینه گوش من تایید کردند که پرده گوشم پاره شده است. تصمیم گرفتم به ایران بیایم و خودم را درمان کنم. الان هم در بیمارستان هستم و منتظرم که پزشکان نظر نهایی را درباره گوش من بدهند. اگر نیاز به جراحی باشد که باید این کار را انجام دهم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه بردار کشورمان را پاره کرد!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..