تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف مهدکودک کوسه‌ها در عمق ۷۶۲ متری دریا / عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر ضبط‌شده {لینک} دسته‌ای از تخم‌های کوسه بدون محافظ (برخی از گونه‌های کوسه تخم‌گذارند که جنین در حال رشد درپوششی محافظت می‌شود که ضخامت آن برابر چرم است) را در کنار ازدحامی از گربه کوسه‌های پوزه سیاه نشان می‌دهد که گفته می‌شود تخم‌ها متعلق به همین نوع کوسه است که پیش‌تر در دریای ایرلند دیده نشده بودند.{لینک}

بدون سرنشین Holland 1 بخشی از پروژه INFOMAR است که کار اصلی‌اش نقشه سازی دریایی اطراف ایرلند است تا بتوان ویژگی‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیک نزدیک سواحل را شناسایی کرد.

کشف مهدکودک کوسه‌ها در طول برنامه سه‌هفته‌ای SeaRover در ماه جولای اتفاق افتاده است که به گفته دیوید اوسولیوان، رئیس مرکز تحقیقات این کشف نشان می‌دهد مستندسازی زیستگاه‌های دریایی اهمیت داشته و ما را به درک بهتر از زیست‌شناسی این حیوانات زیبا و اکوسیستم آن‌ها رهنمون می‌کند.

وی می‌گوید: کشف مهدکودک در عمق آب‌ها اولین بار در کره آبی رخ می‌دهد و بسیار شگفت‌انگیز است و وجود نوع دیگری کوسه به نام Sailfin roughshark در اطراف تخم‌ها قابل اهمیت فراوان است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف مهدکودک کوسه‌ها در عمق ۷۶۲ متری دریا / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..