تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه‌ جراحی پلاستیک و زیبایی مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان است

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران مطرح کرد؛

هزینه‌های جراحی پلاستیک و زیبایی مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد باطنی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و دبیر کنگره در دومین کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک و ترمیمی که صبح امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حادثه شین‌آباد اظهار کرد: در این حادثه جراحان پلاستیک و زیبایی اعمال جراحی متعددی را بر روی حادثه مصدومان انجام دادند.

وی درباره مصدومان زلزله کرمانشاه بیان کرد: پس از این زلزله جراح پلاستیکی که در نظام پزشکی کرمانشاه مستقر بودند و واسطه انجمن با محل حادثه از نظر اقدامات درمانی و اعزام بیماران هستند مسئول رسیدگی به اقدامات درمانی زلزله‌دیدگان شدند، از ساعاتی پس از زلزله تعدادی از مصدومان در محل استان تحت درمان قرار گرفتند و برخی از آنها هم هنوز درمانشان ادامه دارد.

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران افزود: تعدادی از زلزله دیدگان کرمانشاه برای اقدامات درمانی به مراکز دانشگاهی در تهران اعزام شدند که تحت اعمال بازسازی قرار گرفتند؛ درمان این دسته از بیماران معمولا طولانی و چند مرحله‌ای است که انجمن پلاستیک و زیبایی ایران همچنان از مصدومان زلزله کرمانشاه که نیاز به درمان‌های تکمیلی دارند، حمایت کامل می‌کند.

باطنی درباره هزینه اعمال جراحی زلزله دیدگان کرمانشاه تاکید کرد: هزینه‌های جراحی زلزله دیدگان کرمانشاه رایگان است و این دسته از افراد تنها باید هزینه‌های مربوط به بیمارستان، دانشگاه‌ها یا مراکز بهداشتی و درمانی را بپردازند.

وی تصریح کرد: هزینه اعمال بازسازی با جراحی‌های زیبایی بسیار متفاوت است، عمل بازسازی ممکن است از یک مداخله کوچک یک مرحله‌ای تا اعمال جراحی بسیار طولانی و متعدد باشند.

انتقال بافت در حوزه وظایف جراحان پلاستیک است

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران یادآوری کرد: انتقال بافت جزو وظایف در حوزه کاری جراحان پلاستیک است در انتقال بافت ما بافت نقطه‌ای از بدن را به قسمتی دیگر منتقل می‌کنیم و این روش می‌تواند یک مرحله‌ای یا چند مرحله‌ای باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه‌ جراحی پلاستیک و زیبایی مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..