تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در صنعت ارتباطات، مخابرات و اینترنت +فیلم

دستاوردهای انقلاب پس از 40 سال چه بوده ست؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رسیدن به بینش و درک عمیق از دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه هایی چون مخابرات و ارتباطات، توجه به وضعیت ایران در دوران قاجار و رژیم پهلوی یک امر ضروری است. بدون بررسی شرایط داخلی و خارجی کشور در دوران قبل از انقلاب اسلامی وسعت چشم انداز و عظمت دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی دیده نخواهد شد.

قریب به 40 سال از شکفتن انقلاب اسلامی می‌گذرد و گذشت زمان نتایج درخشانی برای ایران رقم زده است. در مثالی آشکار می توان بخشی از دستاورد انقلاب در زمینه  ارتباطی چون تلفن و تلگراف را در قبل و بعد از انقلاب بررسی کرد.

طی 121 سال فعالیت تلگراف و تلفن در ایران قبل از انقلاب، تا سال 1357 تعداد مشترکین تلفن ثابت به 850 هزار و 800 نفر می رسید و تنها 312 روستا  دارای ارتباط مخابراتی بودند. پس از انقلاب برخورداری مردم از  مخابرات و خطوط تلفن ثابت و همراه، از آماری باور نکردنی خبر می داد. تعداد خط تلفن ثابت از 850 هزار مشترک به بیش از 30 میلیون افزایش پیدا کرده  و تلفن‌های همگانی از تعداد 4294 دستگاه در سال 1357 به 27 هزار افزایش یافته است.

در ادامه فیلمی در جهت آگاهی یافتن بیشتر از دستاوردهای انقلاب را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: انتقاد کاربران از سابقه کاری عباس آخوندی در آستانه ورودش به شهرداری تهران +تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در صنعت ارتباطات، مخابرات و اینترنت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..