تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی غیر منتظره برای گزارشگر فوتبال حین تفسیر مسابقه +فیلم

اتفاقی غیر منتظره برای گزارشگر فوتبال حین پخش مسابقه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف الثنیان بازیکن سابق عربستانی حین مشارکت در تحلیل مسابقه ای در ورزشگاه  "الملك عبد العزيز" با اتفاقی غیر منتظره رو به رو شد. او مشغول صحبت درباره بازی بود که یکباره مقابل دوربین توپ فوتبال به بدنش برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:اتفاقی غیرمنتظره برای خبرنگار ورزشی در پخش زنده +فیلم

گفتنی است تاکنون حین برگزاری مسابقات فوتبال اتفاقات بسیاری برای گزارشگران رخ داده است، به عنوان مثال مدتی قبل لیونل مسی با ضربه ای ناگهانی به توپ خبرنگاری را که گوشه زمین ایستاده بود غافلگیر کرد،ماجرا از این قرار بود که این ستاره مشهور دنیای فوتبال با نشانه گیری دقیق چنان ضربه ای زد که توپ درست از میان پاهای خبرنگار عبور کرد.

در ادامه ویدوئی که کانال" ksa sports" از لحظه غافلگیر شدن یوسف الثنیان پخش کرده را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی غیر منتظره برای گزارشگر فوتبال حین تفسیر مسابقه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..